28.11.2023  |  Uutiset ja tiedotteet  |  Turvallisuuden tulevaisuus

Oma Avarn on saanut positiivisen vastaanoton – Käyttäjiä jo satoja

Lokakuussa Avarn Security julkisti uuden Oma Avarn -portaalin, joka on saanut innokkaan vastaanoton. Tähän mennessä uusia käyttäjiä palveluun on liittynyt jo satoja. Oma Avarn on digitaalinen 24/7 asiakaspalvelukanava, joka tarjoaa yrityksille mahdollisuuden hallita turvallisuuttaan helposti ja joustavasti.


OmaAvarn-digitaalinen-asiakaspalvelukanava-1920px-2

 

Portaalin avulla on mahdollista hallita turvallisuutta 24/7, ja se tarjoaa useita hyödyllisiä toimintoja:


  • Työpyynnöt: Mahdollisuus tehdä erilaisia työpyyntöjä ja seurata niiden edistymistä.
  • Raportit: Kattavat raportit, jotka tarjoavat selkeän kuvan yrityksen turvallisuustilanteesta.
  • Hälytysvalvonnan tila: Reaaliaikainen seuranta vartioinnin kohteista ja tapahtumista.
  • Laskutus ja sopimukset: Helppo hallinta laskutus- ja sopimustietojen osalta.
  • Asiakastiedot: Mahdollisuus hallita asiakkuustietoja ja pitää ne ajan tasalla.


Oma Avarn -portaali on suunniteltu helppokäyttöiseksi ja tarjoaa mahdollisuuden turvallisuuden hallintaan ajasta ja paikasta riippumatta. 

Jos sinulla ei vielä ole Oma Avarn -tunnuksia, pyydä tunnukset asiakaspalvelustamme joko sähköpostilla asiakaspalvelu@avarnsecurity.fi tai soita 010 6202 010. Palvelemme arkisin klo 9–15

Oma Avarn -portaali mahdollistaa helpon ja monipuolisen turvallisuuden hallinnan yrityksille, jolloin käyttäjät voivat keskittyä muihin tärkeisiin asioihin. Jos sinulla on jo tunnukset, voit kirjautua Oma Avarn -portaaliin ja kokeilla sen helppoa käyttöliittymää.

Oma Avarn on Avarnin asiakkaille maksuton palvelu.

 

Tilaa tunnukset Oma Avarn -palveluun